Om os

ADLEX Boligadministration A/S administrerer 4.000 boligenheder fordelt på ca. 150 foreninger. Samlet administrerer vi ejendomme til en værdi af 5,0 mia. kr. med en årlig omsætning på 250 mio. kr. Vi benytter os af de mest moderne og effektive IT-løsninger, hvilket kommer kunderne til gode gennem lave priser og et højt serviceniveau.

Siden 2010 har vi hos ADLEX Boligadministration A/S oplevet en markant vækst på både antal ejendomme og antal medarbejdere. Det skyldes et målrettet arbejde med konstant fokus på høj kvalitet og service samt dygtiggørelse af vores dedikerede medarbejdere.

Vores samarbejdspartner Adlex Advokater P/S er eksperter i forening- og andelsboligret. Hver forening har en fast tilknyttet advokat hos Adlex Advokater P/S, som i det daglige er klar med relevant rådgivning vedrørende byggesager, finansiering, vedtægtsspørgsmål, eksklusionssager, lejeret m.m.

 

VORES VÆRDIER

ADLEX Boligadministration A/S rådgiver med engagement og på et højt fagligt niveau. Vi sætter os ind i hver enkelt kundes behov for at kunne levere individuel, værdiskabende og forståelig rådgivning.

Vi er tilgængelig for vores kunder, som kan forvente hurtige svartider og gennemsigtighed i forhold til rådgivningens omfang, forudsætninger og pris.

Endelig ønsker vi at være en god og attraktiv arbejdsplads for alle ved at skabe et udfordrende og professionelt arbejdsmiljø med højt til loftet. Vi forventer høj kvalitet samt engagement fra alle medarbejdere, der ligeledes betragtes som den vigtigste ressource i kontinuerlig dygtiggørelse.

Hos ADLEX Boligadministration A/S lægger vi stor vægt på både forretningsmæssige, faglige og personlige værdier. Vi ønsker at være konkurrencedygtige, kvalificerede samt specialiserede og med en uhøjtidelig, moderne og vedkommende atmosfære overfor både kunder og medarbejdere.

 

FORSIKRINGSOPLYSNINGER

ADLEX Boligadministration A/S’ ansvarsforsikring er tegnet i Tryg Forsikring A/S, Klausdalsbrovej 601, 2750 Ballerup. Dertil er vi medlem af Ejendomsforeningen Danmark og dermed underlagt brancheforeningens etiske normer, krav til uddannelse mv.

 

BETINGELSER OG VILKÅR

Læs mere om ADLEX Boligadministration A/S betingelser og vilkår:

 

Ved ønske om tilbud:
Send mail til mof@adlexbolig.dk




Kontakt os

TLF: +45 3330 7080
MAIL: mail@adlexbolig.dk

Send dit navn, mail og giv os et par stikord. Så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Vi administrerer på nuværende tidspunkt 4.000 boligenheder rundt omkring i Danmark.

De 4.000 boligenheder er fordelt på cirka 150 andelsbolig- og ejerforeninger.

Samlet administrerer vi ejendomme til en værdi af 5,0 mia. kr. med en årlig omsætning på 250 mio.

RETNINGSLINJER FOR DEN GODE ADMINISTRATION

  • Alle foreningens bestyrelseshenvendelser til os vil blive besvaret indenfor 48 timer
  • Regnskabsmateriale bliver afleveret til revisor senest 1 måned efter regnskabsårets afslutning
  • Referater fra generalforsamlinger bliver sendt til bestyrelsen senest to arbejdsdage efter generalforsamlingens afholdelse
  • ADLEX Boligadministration A/S holder løbende øje med foreningens likviditet
  • ADLEX Boligadministration A/S stiller en gratis hjemmeside til rådighed for jeres forening
  • Foreningens bestyrelse får nem og brugervenlig webadgang til foreningens dokumenter, og mulighed for at informere alle medlemmer via hjemmeside
  • ADLEX Boligadministration A/S sørger for udarbejdelse af en kvartalsvis økonomirapportering til bestyrelsen
  • ADLEX Boligadministration A/S sørger for månedlig restanceliste til bestyrelsen
  • Foreningen får tilknyttet en fast advokat fra Adlex Advokater P/S, som er klar med relevant rådgivning vedrørende byggesager, finansiering, vedtægtsspørgsmål, eksklusionssager, lejeret m.m.
  • Du kan altid komme i kontakt med ADLEX Boligadministration A/S. Kontorets og telefonernes åbningstider er mandag- torsdag kl. 9.00 – 15.00 samt fredag kl. 9.00 – 12.00.
  • Foreningen får mulighed for storkunde-rabat på forsikring, revision, realkredit samt finansielle produkter hos banker.